Fresh Fitness om alt de ikke har

WAL og Fresh Fitness introduserer sitt nye, rendyrkete lavpris-konsept med slagordet «Høy puls til lav pris» – med filmer om alt de ikke har.

Forsidebilde

– Hos Fresh Fitness betaler du ikke for å varme opp en badstue eller kjøle ned et kryokammer. Her betaler du bare for å trene litt — og da blir det billigere for alle. Sunn fornuft, det, sier det kreative teamet bak konseptet, Christian Rusch Lindvik og Daniel Eraker.

– Fresh måtte ta en tydeligere lavprisposisjon, og styrke merkevaren vår. Vi skal være treningskjeden som gir deg mest trening for pengene. Vi måtte skille oss ordentlig ut i kategorien, og WAL tok utfordringen på strak arm, må jeg si — selv om én av filmene våre ble sensurert av TikTok, ler Martine Sanne-Skaget, markedssjef i Fresh Fitness.

Too hot for TikTok?

Ifølge TikTok ble badstue-filmen nemlig for sterk kost for dem. Det var visst «for mye hud og kropp» i den.

– Når man ser hva annet som flyr på TikTok, er det jo til å klø seg i huet av. Men heldigvis har vi flere filmer på lur, sier teamet fra WAL. Tre filmer, faktisk.

Alle er produsert av Yess! Film, tidligere Bacon-regissør Andreas Riiser og produsent Ola Narum Berg sitt nyoppstartete produksjonsbyrå.

Andre involverte

M

Martine Sanne-Skaget

Ansvarlig fra kunde

M

Mai Nguyen

Ansvarlig fra kunde

L

Lars Strøm-Håkonsen 

Ansvarlig fra kunde