FRIPA Radler med friskt & fristende design
Design House har utviklet konsept og design for nye FRIPA Radler fra Klokk & Co.
Aktuelt byrå
Design House
Designet skal friste folk som er glad i god mat og drikke til å prøve noe nytt, men som ikke vil gå på kompromiss med verken smak eller følelsen av å drikke alkohol.
– Det har vært kjempegøy å jobbe med de flinke gründerne i Klokk & Co i utviklingen av designet for FRIPA Radler, sier Anne-Mette Spilling, kreativ leder i Design House og fortsetter. – Vi har utviklet et friskt og fristende design som får frem at dette er en Radler med ekte lime, mango og humle basert på IPA, men som er helt uten alkohol, med andre ord et friskt og fristende alternativ.
Klokk & Co er en småskalaprodusent som har hatt stor suksess med lansering av en rekke ulike ølsorter, både med og uten alkohol. De er særlig kjent for alkoholfrie suksesser som Gringo, en meksikansk øl uten alkohol og FRIPA, en alkoholfri IPA, i tillegg til flere ulike alkoholholdige øltyper. Produktene til Klokk & Co finnes både i dagligvare og på Vinmonopolet.
– Vi er superfornøyde med samarbeidet med Design House, og opplever at designkompetansen deres løfter oss flere hakk, og er et strategisk viktig bidrag til vår videre vekst, sier Kristine Lund, co-founder og Head of Sales & Communications i Klokk & Co.
Involverte byråer
Anne-Mette Spilling
Seniordesigner / kreativ leder
Ole Rinnan
Rådgiver / prosjektleder
Tine Schiøtt
Produksjonsleder / seniordesigner
Involverte
Tommy Andresen
Fotograf