– De første uttakene fra Anorak ble tatt veldiggodt imot både internt og eksternt, så vi bestemte oss tidlig for å utvide buketten med flere historier på samme lest, sier DNs nye markedssjef, Fanny Bronken.
I første runde møtte vi en junior som ikke var helt opplest på hvem som var hvem i næringslivet, og en som ikke var helt komfortabel med handlingsregelen. Denne gangen skorter det på kjennskap til verdens børser.
– Vi har begynt å nilese DN for å unngå å havne i altfor mange sånne situasjoner selv, sier kreatørteamet, Anna Berg Gjendem, Sebastian Pandonis og Stein Simonsen.
Som i første runde er også de siste filmene laget inhouse i Anorak, med Martin Iversen som regissør og Colleen Christiansen som produsent. Prosjektleder er Tuva Dyrnes, planner Kaja Sekse og kundeansvarlig rådgiver Rune Roalsvig.
Involverte byråer
Martin Iversen
Regissør
Colleen Christiansen
Produsent
Involverte
Rune Roalsvig
Kundeansvarlig rådgiver