God effekt av vondt konsept

Reklamekonseptet «Trolig Norges dyreste avis å ikke abonnere på» bidrar til vind i seilene for DN, som for første gang i historien har passert 100.000 abonnenter. Her er to nye filmer fra Anorak.

DN damer

– De første uttakene fra Anorak ble tatt veldiggodt imot både internt og eksternt, så vi bestemte oss tidlig for å utvide buketten med flere historier på samme lest, sier DNs nye markedssjef, Fanny Bronken.

I første runde møtte vi en junior som ikke var helt opplest på hvem som var hvem i næringslivet, og en som ikke var helt komfortabel med handlingsregelen. Denne gangen skorter det på kjennskap til verdens børser.

– Vi har begynt å nilese DN for å unngå å havne i altfor mange sånne situasjoner selv, sier kreatørteamet, Anna Berg Gjendem, Sebastian Pandonis og Stein Simonsen.

Som i første runde er også de siste filmene laget inhouse i Anorak, med Martin Iversen som regissør og Colleen Christiansen som produsent. Prosjektleder er Tuva Dyrnes, planner Kaja Sekse og kundeansvarlig rådgiver Rune Roalsvig.

Involverte

R

Rune Roalsvig

Kundeansvarlig rådgiver