Hang i fjellhylle i tre år
Ok, kanskje ikke hengt i en fjellhylle, men denne filmen har i alle fall ligget på hylla i tre år.
Aktuelt byrå
![Mc Cann Logo blue](https://kreativtforum.imgix.net/logoImage/McCann-Logo_blue.jpg?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fit=crop&fm=jpg&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=80&transformer=imgix&w=80)
McCann Oslo
![Skyr mini still](https://kreativtforum.imgix.net/images/skyr-mini_still.jpg?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fillInterval=200&fillTransforms=1&fit=crop&fm=webp&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=1081&q=85&transformer=imgix&w=1920)
Filmen ble skrevet og produsert for hele tre år siden. Men når etterspørselen etter Skyr® Mini blir større enn det produksjonen klarer å få unna, trenger man ikke lenger en reklamefilm. Nå som produksjonen i det nye meieriet på Jæren omsider er i full gang, kan filmen endelig gjøre jobben sin. I mellomtiden har vi fått unna Covid, antall fylker i Norge blitt redusert fra 18 til 11, AI har tatt over verden og hovedpersonen i filmen har gått fra seks til ni år.
– Det er viktig at barna kommer seg ut og får litt frisk luft, de kan jo ikke sitte inne å se på TikTok hele dagen. Det kan de vel egentlig gjøre ute også. Uansett, det er fort gjort å glemme at siden barn gjerne har korte ben og armer blir turen fort litt lengre og tyngre for dem en for oss voksne. Spesielt hvis de i tillegg er litt sultne. Og det er det denne filmen handler om, sier kreatørene Jan Petter Ågren og Stian Birkelid.
Andre involverte
Øystein Skreien
Markedsdirektør, Q-Meieriene