Håpefulle folkehøgskole-elever spår sin egen fremtid
TRY Råd fikk i oppgave av Ringerike Folkehøgskole om å markedsføre skolen for å få flere søkere.
Vi utviklet et kommunikasjonskonsept for Ringerike Folkehøgskole som er «Folkehøgskolen for framtida», og ønsket at det skulle være grunnlaget for alt innhold som kommer fra skolen.
– Hvert år kommer hver skole ut med en rekrutteringsbrosjyre der målgruppen kan lese om hvilke linjer hver folkehøgskole tilbyr. Her så vi muligheten til å gjøre noe gøy med formatet. Vi laget brosjyren om til en spå. Slik kan potensielle elever spå sin egen framtid og lese om hva de kommer til å gjøre på hver linje, hvis de velger å gå Ringerike Folkehøgskole i framtida, forteller teamet bak jobben, Randi Maria Borge og Julian Tepfers, et nyutdannet team fra Westerdals som for tiden har praksisplass i TRY Råd.