Happybytes: Frihet uten datapakker

BådeOg står bak manus og produksjon av Happybytes’ nye reklamefilm.

– God gammeldags lineær-TV har noe overraskende vært mye av suksessen for oss, forteller Happybytes-gründer Thomas Sandaker. – Vår første reklamefilm laget vi selv, og den var veldig rett på purra og produktfokusert. Resultatene ble veldig bra, faktisk langt over forventningene. Når vi skulle ta dette opp et par hakk var det naturlig å gå til Både Og som jeg har god erfaring med å jobbe med tidligere, og som jeg vet evner å ta ut kjernen i vårt budskap og servere det i en glad-innpakning.


Ifølge Sandaker tar mobilselskapet kundetilfredshet på alvor, og selger mobilabonnement uten datapakker.


– Datapakker er enten for store, eller for små. Så mobilkunder betaler ofte for mye, eller så må de betale for dyre ekstrapakker. Hos Happybytes betaler kundene kun for den dataen de faktisk bruker.