Arbeider Harry Hole Lanseringskampanje av Jo Nesbøs siste bok om Harry Hole "panserhjerte" TRY Apt for Aschehoug, 02.februar, 2010 Aktuelt byrå TRY Apt Involverte byråer TRY Apt Fantefilm Produksjonsselskap Verdens Sterkeste Mann Produksjonsselskap Andre involverte Egil Pay Art Director M Morten Polmar Konsulent C Cathrine Wennersten Prosjektleder Thomas Bråten AD-assistent O Ole Jakob Bøe Skattum AD-assistent Markus Lind Web design Pål Smitt-Amundsen Annet Annette Werner Prosjektleder E Elle-Beth Lønnestad Producer Frederik Horn Producer Vis mer + Utmerkelser Gullblyanten 2009 Integrert kampanje Besøk nettsted → Kulturfestivalen Peer Gynt lanserer ny visuell identitet Arbeider • TRY Design for Peer Gynt Caroline, Jens-Petter og Maja shortlistjuryerer: – Blir ikke mer stas enn Cannes Lions! Nyheter • Harald Grenne POL vant One Show-gull, Bold vant ADC-sølv Nyheter • redaksjonen Hvor langt har du gått? Første Autostrada-kampanje fra Heisholt Inc. Arbeider • HEISHOLT INC for Autostrada «Cure for me» vant prisen for beste film i SRF Kuben Nyheter • redaksjonen Fra restriksjoner til rutiner Arbeider • Släger for TINE Se flere artikler og arbeider