Julen som sesong er svært viktig for Obs. Handlemønsteret endrer seg, og flere velger å planlegge godt og storhandle.
Pinnekjøtt og langrennski eller Ryobi drill og juleskinke? Hos Obs finner man det meste for de fleste. Og i en tid der tida er knapp og gjøremålene mange så er det jo ganske så optimalt å gjøre julehandelen på ett sted.
– Obs gir dermed både nissen og oss dødelige i pose og sekk, og når det til og med er plass til både slede og reinsdyr i butikken var det bare å snøre sekken, sier kreativt team i WAL, Simen Ødemotland Instefjord og Kristian Haukland.
Involverte byråer
Oskar Dahlsbakken
Foto
Aleksandra Alavinasab Røste
Prod.leder
Jonas Lund
Koordinator
Madicken Langvad
Post produsent
Magnus Evensen
Klipp
Christian Vårdal
Online
Svein-Ketil Bjøntegård
Lyd
Bianca Rudolph
Grade
Maren Nordgård
Post produsent
Expanse VFX
Keep Casting Casting
Andre involverte
Ida Mørck
Markedssjef i Obs
Hilde Karlsen Talmo
Digital merkevaresjef i Obs
Christian Tybakken
Musikk