Innovasjoner til folket

Volkswagen gjør innovasjon folkelig i sin nyeste kampanje fra Try reklamebyrå.

14243 6d516 original
14244 6d222 original
14245 b0705 original

Volkswagen mener at de gjør til allemannseie de tekniske finesser og hjelpemidler som tidligere bare var tilgjengelige på mer eksklusive biler. «Omgitt av Innovasjoner» er det norske konseptet det nå er laget kampanje på, og som skal vises på TV, nett, radio og annonser.

Utfordringen har vært å formidle følelser, selv om vi snakker om teknikk, forteller tekstforfatter Petter Bryde og AD Thorbjørn Ruud.

De involverte er AD Thorbjørn Ruud, tekstforfatter Petter Bryde, macdesigner Thomas Bråten, prosjekleder Cathrine Wennersten og konsulent Morten

Polmar.

Regien er ved Joachim Trier og produksjonsselskapet er Moland film. Etterarbeidet er gjort hos Swiss i Stockholm. Musikken er Angus&Julia Stone med Paper Aeroplane

I mediespilleren: Én film og to annonser.