Inspirasjon i inspirasjon

Inspirasjon i inspirasjon fra BAMA. Det er Fuel Reklamebyrå som står for kampanjen, og filmer sammen med produksjonsselskapet Oslo Assembly Production.

Bamalama

BAMAs nye filmer vil at du skal bli inspirert av reklamen deres med digge oppskrifter – og BAMA har akkurat gjort et poeng ut av nettopp dette! BAMA vil skille seg ut med å vise matretter på en annen måte, med fokus på at livet er litt tilfeldig, og at inspirasjon kommer plutselig.

Kampanjen ville vekke appetitten din med digge matbilder og oppskrifter, gjennom et metaunivers - det vil si; vi ser en reklame, hvor de i reklamen blir inspirert av noe som er reklame. Med glimt i øyet og litt selvironi fra BAMA er de rett og slett ærlig med det de vil: BAMA vil inspirere til at flere spiser sunnere, og at BAMA tilbyr digge, smarte og kjappe oppskrifter som passer enhver – uansett hvor de enn måtte være i livet.

– Når du er på vei hjem i kollektivtrafikken, enten på buss, T-banen eller sitter å scroller på mobiltelefonen, så blir du utsatt for reklame. Da er det ganske kjekt at det er nettopp BAMA-reklame med digge, kjappe og sunne retter som skal inspirerer deg til å lage digge, kjappe og sunne middager når du kommer hjem, sier teamet Linn Tidemandsen og Charlotte Blomsterpotte.

– På denne måten skiller de seg ut fra andre matvareaktører, og viser matretter og råvarer på en ny måte – som ikke har blitt gjort før, avslutter det matglade teamet. Kampanjen gikk på TV, i sosiale medier, utendørs, display og web-TV.

Andre involverte

I

Ingebjørg Hjortdahl

Ansvarlig hos BAMA

M

Madeleine Ellingsen-Larsen

Ansvarlig hos BAMA