JCP PRAD sikrer ny merkevarefilm for Avarn Security 

Etter å ha endret navn fra Nokas til Avarn Security i fjor, oppstod også behovet for en ny merkevarefilm. PR- og reklamebyrået til Avarn Security, JCP PRAD, fikk oppgaven.

Avarn

– For oss er det viktig å ha en film som forteller hvem vi er, hva vi står for, men som også vekker følelser. For selv om vi jobber med sikkerhet, er det i all hovedsak mennesker som står i fokus hos oss. Både de som jobber i Avarn Security og de vi møter. Dette føler vi at JCP PRAD forstår, og resultatet ble en film som vi er veldig stolte av, forteller kommunikasjonsdirektør i Avarn Security, Ådne Mauritzen.

JCP PRAD har bistått Avarn Security med bildebank til ny profil, den forrige merkevarefilmen og daglig håndtering av sosiale medier.

– Vi synes det er stas at Avarn Security fortsetter å gi oss så mye tillit. Etter å ha jobbet med dem som Nokas i en årrekke, er det fantastisk å kunne bli med på reisen deres og fortsette samarbeidet med spennende prosjekter som dette, sier byråleder Lars Eia Kirkholm.

Ideene til filmen ble klekket ut av kreatørene Victoria Allan og Christian Kruse, og er laget i samarbeid med produksjonsselskapet One Big Happy Family med regissør Christian Bastiansen i spissen.

– Vi er veldig heldige som fikk jobbe med Christian Bastiansen som regissør på denne filmen. Han hadde stålkontroll på den vanskelige balansegangen mellom det emosjonelle og tryggheten som Avarn Security gir, forteller Victoria og Christian.

Se filmen her.

Andre involverte

Å

Ådne Mauritzen

Ansvarlig hos Avarn Security 

L

Linda Bakke Juland

Ansvarlig hos Avarn Security