Kanskje like greit å selge boligen selv

Når megleren ringer deg under visning og lurer på hvilken bod som var din igjen, kan man jo spørre seg; «hadde det kanskje vært like greit å selge boligen selv?».

Forsidebilde Proprx

Da Propr skulle reposisjonere seg falt valget på Mos som deres nye reklamebyrå. Sammen jobber de for å få folk til å forstå at de selger boligen best selv.

– Du kjenner ditt hjem best selv. En megler er nyttig å ha for de som absolutt ikke ønsker å gjøre noe selv, men om du har et snev av «dette kan jeg klare selv» er Propr tjenesten for deg. Det er ikke hokus pokus å lage boligannonse, holde visning eller følge opp en budrunde selv når du har et system som Propr til å hjelpe deg. Når du på toppen av det får hjelp til kontrakten og oppgjøret, er det verdt å vurdere om du vil spare penger på å selge boligen din selv, sier Kjetil Eriksson, daglig leder i Propr

Kampanjen består av to deler; reklamefilmer og forklaringsfilmer. Reklamefilmene skal få folk til å vurdere Propr til boligsalget, mens forklaringsfilmene skal bidra med å bryte barrierene man møter før, underveis og etter salget.

– I stedet for å lage en lang film som drar deg gjennom tjenesten fra a-å, har vi fokusert på de vanligste barrierene folk møter ved å vise hvor enkelt det faktisk er, legger Eriksson til.

Film 1
Film 2
Film 3
Film 4, «Forklaring», har 4 filmer i én film.
Film 5

Andre involverte

K

Kjetil Eriksson 

Ansvarlig hos kunde

C

Christian Bedsvaag 

Ansvarlig hos kunde