Kantega bruker hele Norge som rekrutteringsbyrå
IT-selskapet Kantega lanserer Finnerlønn i jakten på flere flinke hoder i Oslo, Bergen og Trondheim.
Aktuelt byrå
Superponni
Kampen om de beste hodene i IT-bransjen er beinhard. Derfor tester Kantega nå en alternativ vei inn til de riktige kandidatene. Kampanjen er basert på finnerlønn, og handler å belønne de som tipser Kantega om flinke og erfarne fagfolk. Finnerlønnen utløses dersom kandidaten blir ansatt i Kantega.
– Kantega er en helt spesiell arbeidsplass, det er det liten tvil om. Med denne kampanjen håper vi at flere får øynene opp for selskapet og at de kommer i dialog med folk som vil ta del i et unikt ansatteierskap. Til nå har det kommet inn 405 tips og de er allerede i gang med flere intervjuer. Det blir spennende uker framover, sier Asbjørn Grønli, rådgiver i Superponni.
Du ser Finnerlønn på kino, utendørs, sosiale medier og digitale flater i mars. Kampanjen er utviklet i tett trav med kunden og partnere.
Involverte byråer
Asbjørn Grønli
Idé og konsept
Anette Hammer
Designer
Elise Gumaer
Designer
Mads Solheim
Annonsering
Ingrid Sevaldsen Dyrnes
Annonsering
Katarzyna Maria Wieczorek
Prosjekt-koordinator
Nitro Lydstudio Innspilling av voice
Morten Smidesang
Rådgiver
Iver Kleiven
Innhold og PR
Andre involverte
Jorun Kristin Bremseth
Marked, Kantega