Kantega bruker hele Norge som rekrutteringsbyrå

IT-selskapet Kantega lanserer Finnerlønn i jakten på flere flinke hoder i Oslo, Bergen og Trondheim.

Kantega adshel TRH
Kantega 980x600 gul
Kantega etterlys
Kantega adshel 2
Kantega plakat

Kampen om de beste hodene i IT-bransjen er beinhard. Derfor tester Kantega nå en alternativ vei inn til de riktige kandidatene. Kampanjen er basert på finnerlønn, og handler å belønne de som tipser Kantega om flinke og erfarne fagfolk. Finnerlønnen utløses dersom kandidaten blir ansatt i Kantega.

– Kantega er en helt spesiell arbeidsplass, det er det liten tvil om. Med denne kampanjen håper vi at flere får øynene opp for selskapet og at de kommer i dialog med folk som vil ta del i et unikt ansatteierskap. Til nå har det kommet inn 405 tips og de er allerede i gang med flere intervjuer. Det blir spennende uker framover, sier Asbjørn Grønli, rådgiver i Superponni.

Du ser Finnerlønn på kino, utendørs, sosiale medier og digitale flater i mars. Kampanjen er utviklet i tett trav med kunden og partnere.

Se animasjonsfilmen her.

Involverte byråer

Facebook profilbilde
Superponni
A

Asbjørn Grønli

Idé og konsept

A

Anette Hammer

Designer

E

Elise Gumaer

Designer

Synlighet Digital annonsering
M

Mads Solheim

Annonsering

I

Ingrid Sevaldsen Dyrnes

Annonsering

Ambolt Audio Lyddesign
K

Katarzyna Maria Wieczorek

Prosjekt-koordinator

Nitro Lydstudio Innspilling av voice

Smidesang & Lyng Rådgiving og PR
M

Morten Smidesang

Rådgiver

I

Iver Kleiven

Innhold og PR

Andre involverte

J

Jorun Kristin Bremseth

Marked, Kantega