Los & Co med «pling plong-opplegg» for Elon 

Personlig service, lokalkunnskap og gratis hjemkjøring er blant Elons viktigste fortrinn. Dette er utgangspunkt for tre nye reklamefilmer – til en nyansatts store forundring.

Elon

Mange tenker at salg av hjemmeelektronikk handler om å pushe varer kundene ikke nødvendigvis trenger. Og sånn er det muligens også enkelte steder, men ikke hos Elon.

– Hos oss gjør vi ting skikkelig, sier Madeleine Skallebakke Unnfoss, markedssjef i Elon. – Eller som butikksjefen Gunnar sier i filmene: Vi tilpasser salget etter kundens individuelle behov.

I filmene møter vi også den nyansatte butikkmedarbeideren William. Han er sterkt uenig i Elons kundevennlige filosofi, og mener at en slik tilnærming til salg er så grevling at han mistenker sjefen for å ha bæda.

– Det har vært moro å bli bedre kjent med Elons salgsfilosofi, sier tekstforfatter i Los & Co, Hans Christian Grønn. – Og så har det selvsagt vært gøy å lære seg noen gloser på ungdommens språk.

Involverte byråer

79563 aa7a1 original
Los & Co
A

André Unneland

Rådgiver

A

Anniken Gauslaa

Prosjektleder

Andre involverte

M

Madeleine Skallebakke Unnfoss

Ansvarlig hos kunde