Mammografi signert Pål Laukli

I hele oktober gir Coop 1 prosent av alt de selger av frukt, grønt og bær til Rosa sløyfe-aksjonen. For å skape oppmerksomhet rundt tiltaket, Rosa sløyfe og mammografiprogrammet, har vi sammen med fotograf Pål Laukli tatt mammografi av frukt og grønt på Aker Sykehus.

01 Tittelbilde

Resultatet har blitt en serie med unike bilder som har fått pryde adshels, print og SoMe. For å forsterke røntgenteknikken lagde vi også trykk på transparent akryl til lysvegger fra Clear Channel Create og vinduer på buss og trikk.

02 1920x1080 Rosasløyfe print copy
03 IMG 3723 copy
04 Adshel create
05 AL 9041 2

Torsdag 27.10 stiller vi ut 12 bilder på Kreftforeningens vitensenter og selger i begrenset opplag til inntekt for Rosa sløyfe-aksjonen. Det vil også være mulighet for å kjøpe bildene i større formater på bestilling.

06 1080x1350 frukt 1
07 1080x1350 frukt 2
08 1080x1350 frukt 3
09 1080x1350 frukt 4

Velkommen skal dere være:
Tid: Torsdag 27. Oktober kl. 18.00-20.00
Sted: Kreftforeningens Vitensenter, Kongens gate 6

Involverte byråer

WAL logo 1080x1080 kreativt forum
WAL
R

Rikke Stenstad

Prosjektleder

K

Kaja Isnes

Designer og kreatør

S

Susan Hansen

Designer

D

David Olavsrud

Motion

E

Eirik Knutsen

Dokumentasjon

Tinagent logo
Tinagent Fotoagentur
P

Pål Laukli

Fotograf

Clear Channel Utendørsreklame
I

Ingvar Grøthe

Major Client Manager

I

Isabel R. Davis Brodtkorb

Senior Manager Create & Engage

PHD Mediebyrå
M

Maria Kathinca Nilsen Rydeng

Senior Prosjektleder