Arbeider Skal øke triksefaktoren i sommer MatPrat har lansert en omfattende sommerkampanje som skal vekke både matlysten og øke kompetansen til nordmenn med konseptet Sommertriks. Anorak for MatPrat, 01.juli, 2013 Aktuelt byrå Anorak Involverte byråer Anorak Jimmy Royal Reklamebyrå NoA Ignite Webutvikling Nye og Kloke Hoder Prosjektleder Pravda Filmproduksjon Ett par sko for hver trafikkdrepte Arbeider • JCP PRAD for Volvo Cars Norge / Trygg Trafikk TRY, Bleed og Snøhetta hedret for glimrende typografi Nyheter • redaksjonen 90-årsjubilant vant Sølvfisken for februar Nyheter • redaksjonen Innvendig kollektivreklame sendte nytt norsk band til himmels på en snau uke Arbeider • Publicis Kitchen for JCDecaux Schempelett kampanje fra SpareBank 1 og Morgenstern Arbeider • Morgenstern Dystopisk musikkvideo fra OCFB Nyheter • Victoria Unnisdatter Asmerom Bratli Se flere artikler og arbeider