Mer moro til Norsk Tipping
Kampanje for Norsk Tippings nye satsing på nett.
Aktuelt byrå
Isobar Norge AS
Forrige uke lanserte Norsk Tipping 65 nye spill på nett, mobil og nettbrett, for å ta opp konkurransen med utenlandske aktører. Nå er reklamefilmene for satsingen klar. Det er Isobar som står bak reklamekampanjen.
– Dette har på alle måter vært en morsom jobb og jeg er stolt over sluttproduktet! Vår største utfordring var å finne en form og et uttrykk som både forteller at dette er noe nytt, men samtidig noe som forbindes med Norsk Tipping, sier kunderådgiver i Isobar, Maria Lima.
Lanseringskampanjen inkluderer et knippe filmer, utendørsreklame, nettannonser og aktiviteter på sosiale medier.
– Det har vært morsomt å arbeide med hele verktøykassen vår, fra det tradisjonelle til det digitale, sier teamet i Isobar.