Mills Majones – Hemmeligheten bak

Mills Majones og Hausmann ute med ny kampanje som både ivaretar tradisjoner og ser fremover.

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmMMMills.

I vinter ble Hausmann utfordret av Mills til å tenke nytt rundt folkefavoritten Mills Majones.

Hausmanns mål var å ivareta produktets lange tradisjon, men samtidig vise at Mills Majones også er et produkt for fremtiden, og vi landet på konseptet «Hemmeligheten bak». Konseptet viser at i tillegg til at brødskive alltid blir bedre med Mills Majones, så er den også basen til veldig mye annet godt, og mange ikke vet om alt Majones brukes til.

Konseptet skal utvikle seg over tid, der kampanjen starter med situasjoner hvor man viser majonesen i kjente situasjoner. Etterhvert vil konseptet vise flere muligheter for bruk av majones i andre retter, og måter å avsløre «hemmeligheten» på.

Bakomfilm

I første omgang er det produsert enkle produktfilmer som på ulike måter «trikser» med tuben og avslører hemmeligheten bak et godt rekesmørbrød, deilige hverdagsbrødskiver, en fristende dipp eller en god hamburgerdressing. Filmene er produsert av Dept.