![14952 7c979 original](https://kreativtforum.imgix.net/images/14952-7c979-original.jpg?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fillInterval=200&fillTransforms=1&fit=crop&fm=webp&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=1096&q=85&transformer=imgix&w=1920)
Bærebjelken vil fortsatt være den muntre passiaren mellom Montér Eidsvoll, i Henrik Elvestads skikkelse, og Montér Sandnes, spilt av Hans Morten Hansen.
Vi anser Howdy-guttene som et meget godt radiokonsept, som på ingen måte er utbrukt og som derfor videreutvikles for 2009. Radio er en viktig kanal for oss til merkevarebygging og særlig i forhold til intern motivasjon. Derfor bruker vi konseptet også til aktiviteter overfor våre ansatte, sier markedssjef Eirik Grønlie i byggevarekjeden Montér.
Teamet i Dinamo gleder seg også over å ha Sandnes og Eidsvoll tilbake i full vigør. Sistnevnte riktignok bare i åtti prosent stilling i en overgangsperiode. Han møtte nemlig veggen rett etter innspillingen av den forrige kampanjen.
Involverte:
Dinamo: Torstein Greni (art director), Stein Simonsen (tekstforfatter), Marianne L. Sørlie (prosjektleder), Tom Arnold Ovind (konsulent)
Både Og: Øystein Johnsen (regissør), Thomas Hukkelberg (lyddesigner)
Skuespillere: Henrik Elvestad, Hans Morten Hansen, Ågot Sendstad
Kald fotograf: Petter Jahre. Klikk neste-pilen i mediespillervinduet for å høre reklamespotten.
2a94d6bc-b78b-4444-9c5b-2ef0e162a9b0.mp3
Involverte byråer
![58579 11676 original](https://kreativtforum.imgix.net/logoImage/58579-11676-original.png?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fillInterval=200&fillTransforms=1&fit=crop&fm=webp&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=80&q=85&transformer=imgix&w=80)
Dinamo AS