Det er spennende tider på Oslo Lufthavn. Terminalen utvides og OSL fornyer seg. I 2012 åpner det mange nye serveringssteder og butikker på flyplassen og eksisterende konsepter revitaliseres. Til glede for små og store, de kresne og de litt mindre kresne, de som reiser ofte og de som bare er innom en gang i blant. Og det er jo godt nytt for de mer enn 21 millionene reisende som er innom OSL i løpet av et år.
Hårete mål. Dinamo har i den forbindelse utviklet en serie annonser og adshels som viser frem mulighetene du tilbys på flyplassen. Uavhengig av størrelsen på lommeboka og personlig smak, naturligvis.
Oslo Lufthavn er en morsom og modig kunde. Og for oss er det spennende å utvikle kommunikasjon som strekker seg mot OSLs mål om å bli Europas beste flyplass, forteller Hanne og Victoria i Dinamo.
Dessuten er det jo helt fantastisk å få jobbe med en feinschmecker som Lisa Westgaard, legger de til.
Kampanjen er allerede på lufta og skal på med jevne mellomrom i hele 2012. En av de mest spennende nyhetene er Starbucks. På OSL finner du nemlig Norges første og foreløpig eneste Starbucks-filial.
Ansvarlig hos kunde: Hanne Thoen og Mette Shetelig
Foto: Lisa Westgaard/Tinagent
Team i Dinamo
AD: Hanne Martinsen
Tekstforfatter: Victoria Marie Evensen
Kundeansvarlig rådgiver: Christin Elvegård
Kreativ planner: John Rørdam
Prosjektleder: Ingunn Kristensen
Andre involverte: Kate Hagen, Mattis Bentzen, Morten Andresen, Inge Fosseie, Guro Trevland og Lis Lonning
Involverte byråer
Dinamo AS