«Et glass Biola om dagen, gir bedre balanse i magen», lyder mantraet fra Tine-hold. Og har magen det bra, er sjansene for at du har det bra større, slik filmen demonstrerer.
Kampanjen er utarbeidet av Dinamo Reklame. Ansvarlig hos Tube er Anca Helland og Line Hildonen.
Biola er blitt en stor merkevare som omsetter for mer enn 300 millioner kroner ut fra norsk dagligvare. Med den nye kampanjen satser Tine på å få flere til å se de dokumenterte helseeffektene av Biola. Vi ser muligheten til å få flere nordmenn til å forstå det samme som storforbrukerne, nemlig at Biola både smaker godt og er bra for magen, forteller Anca Helland.
Den nye reklamefilmen vil være synlig i media i hele høst. I tillegg fylles kampanjen med annonser i dags- og ukepresse og demonstrasjoner i butikk.
Å få lov til å jobbe med Tine og deres produkter er alltid interessant og spennende. Og vi er glade for å nå kunne gi alle sjansen til å «Ha det bra! med Biola», sier teamet som har jobbet i Dinamo.
Skarpe observatører vil se at også et medlem av KF-redaksjonen (på fritiden) har klart å snike seg med i rollebestningen.
Team:
AD: John Rørdam/Kate Hagen
Tekst: Morten Andresen
Rådgiver/kundeansvarlig: Anniken Hallan
Prosjektleder: Anne Gro Carlsson
Planner: Svein Sælid
Ansvarlig hos TINE: Anca Helland og Line Hildonen
Byråprodusent: Tonje Østbye
Filmen en produsert av Einar Film & Fortellinger
Regi: Morten Tyldum
Produsent: Guri Neby
Produksjonsleder: Endre Eldøy
Involverte byråer
Dinamo AS