Ny Morgendagens helter-kampanje fra Equinor
I over 30 år har Equinor støttet unge talenter som vil oppnå store ting enten det er i klasserommet, på idrettsarenaen eller konsertscenen. I 2006 fikk dette et navn: Morgendagens helter. Og nå starter Equinor året med en ny reklamekampanje med budskapet «Framtiden trenger mange typer helter».
Aktuelt byrå

TRY

Morgendagens helter har en lang og stolt historie og den forteller historien om hvordan vi og samfunnet er avhengige av nye talenter for å løse morgendagens løsninger. Gjennom programmet og ulike partnerskap innenfor utdanning, sport og kultur ønsker Equinor å være en viktig støttespiller for at samfunnet vårt kan ha en bærekraftig og konkurransedyktig fremtid.
– Som Norges største selskap har vi også et betydelig samfunnsansvar, og en måte vi oppfyller dette på er gjennom å støtte unge mennesker i å nå sine drømmer. Dette gjør vi fordi vår aller viktigste naturressurs er mennesker sier Cathrine Instebø, Sponsorsjef i Equinor.
Framtiden trenger mange typer helter
Denne uken lanserer Equinor en ny nasjonal Morgendagens helter-reklamekampanje med budskapet Framtiden trenger mange typer helter.
– Equinor og Morgendagens helter har en lang tradisjon for sterke og emosjonelle reklamekampanjer. Gjennom våre reklamefilmer har vi heiet på unge talenter i snart 15 år. Det startet med reklamefilmen «Rocket Man» og Elton John i 2007. Nå starter vi året med en ny reklamefilm og låten «Holding Out for a Hero» av Bonnie Tyler. Og kanskje mer enn noen gang er det nettopp det verden trenger; mange typer helter, avslutter Henrik Øinæs Habberstad, kreativ leder i Equinor.
Det er TRY og det kreative teamet Øystein Halvorsen og Karin Lund som står bak filmen. Produksjonsselskapet er Einar Film med Morten Tyldum på regi.
Involverte byråer

Øystein Halvorsen
Kreatør
Karin Lund
Kreatør
Sven Jensen
Konsulent
Elisabeth Søråsen
Planner
Kristin Norli
Innholdsproduksjon
Ingrid Almås
Innholdsproduksjon

Jan Kristian Haavi
Design
Victoria Karlsson
Design
Gabriella Lunde
SoMe-produksjon
Pål Schultz
SoMe-produksjon
Morten Tyldum
Regissør
Henriette Carlsen
Produsent
Steffi Van den Branden
Produksjonsleder
Goran Obad
Music supervisor
Andre involverte
Henrik Ø. Habberstad
Ansvarlig hos kunde
Cathrine Instebø
Ansvarlig hos kunde