Ny Morgendagens helter-kampanje fra Equinor

I over 30 år har Equinor støttet unge talenter som vil oppnå store ting enten det er i klasserommet, på idrettsarenaen eller konsertscenen. I 2006 fikk dette et navn: Morgendagens helter. Og nå starter Equinor året med en ny reklamekampanje med budskapet «Framtiden trenger mange typer helter».

Morradan

Morgendagens helter har en lang og stolt historie og den forteller historien om hvordan vi og samfunnet er avhengige av nye talenter for å løse morgendagens løsninger. Gjennom programmet og ulike partnerskap innenfor utdanning, sport og kultur ønsker Equinor å være en viktig støttespiller for at samfunnet vårt kan ha en bærekraftig og konkurransedyktig fremtid.

– Som Norges største selskap har vi også et betydelig samfunnsansvar, og en måte vi oppfyller dette på er gjennom å støtte unge mennesker i å nå sine drømmer. Dette gjør vi fordi vår aller viktigste naturressurs er mennesker sier Cathrine Instebø, Sponsorsjef i Equinor.

Framtiden trenger mange typer helter

Denne uken lanserer Equinor en ny nasjonal Morgendagens helter-reklamekampanje med budskapet Framtiden trenger mange typer helter.

Den nye filmen i Equinors Morgendagens helter-kampanje.

– Equinor og Morgendagens helter har en lang tradisjon for sterke og emosjonelle reklamekampanjer. Gjennom våre reklamefilmer har vi heiet på unge talenter i snart 15 år. Det startet med reklamefilmen «Rocket Man» og Elton John i 2007. Nå starter vi året med en ny reklamefilm og låten «Holding Out for a Hero» av Bonnie Tyler. Og kanskje mer enn noen gang er det nettopp det verden trenger; mange typer helter, avslutter Henrik Øinæs Habberstad, kreativ leder i Equinor.

Det er TRY og det kreative teamet Øystein Halvorsen og Karin Lund som står bak filmen. Produksjonsselskapet er Einar Film med Morten Tyldum på regi.

Involverte byråer

Frame
TRY
Ø

Øystein Halvorsen

Kreatør

K

Karin Lund

Kreatør

S

Sven Jensen

Konsulent

E

Elisabeth Søråsen

Planner

K

Kristin Norli

Innholdsproduksjon

I

Ingrid Almås

Innholdsproduksjon

TRY Opt SoMe-produksjon
G

Gabriella Lunde

SoMe-produksjon

P

Pål Schultz

SoMe-produksjon

Einar Film & Fortellinger Filmproduksjon
M

Morten Tyldum

Regissør

H

Henriette Carlsen

Produsent

S

Steffi Van den Branden

Produksjonsleder

Ohlogy logo
Ohlogy Musikk
G

Goran Obad

Music supervisor

Andre involverte

H

Henrik Ø. Habberstad

Ansvarlig hos kunde

C

Cathrine Instebø

Ansvarlig hos kunde