Ny profil og lanseringskampanje for Trøndelag reiseliv

Den nye retningen skal vise frem regionen slik den faktisk er. Velkommen til Trøndelag.

Explore trøndelag KF

– Trøndersk er så mangt. Sammen med Trøndelag reiseliv har vi tatt tak i den trønderske ironien, underdrivelsen og den kjærlige syrligheten, for å finne en typisk og troverdig identitet. Målet er å få flere nordmenn og utenlandske besøkende til å oppleve Trøndelag, sier Tor Martin Norvik, kreativ leder i Superponni.

Explore trøndelag KF4
Explore trøndelag KF3
Explore trøndelag KF2
Explore trøndelag KF8

Trøndelag reiselivs oppgave er å drive kompetanse- og produktutvikling for næringa, og å få flere til bruke tid i regionen som absolutt er mer verdt enn en liten dopause underveis. Den nye visuelle profilen og språkdrakten skal skape interesse og synliggjøre hva Trøndelag har å by på.

Explore trøndelag KF5
Explore trøndelag KF6
Explore trøndelag KF7
Explore trøndelag KF9

Profilen og lanseringskampanjen er utviklet i tett samarbeid med kunden og partnere, og kan sees i digitale flater, sosiale medier, utendørs og på print fra april. Arbeidet er en del av en større strategi for å reposisjonere reiselivet i Trøndelag inn i en ny tid for reiselivs- og opplevelsesnæringa.

Involverte byråer

Facebook profilbilde
Superponni
A

Anette Hammer

Design / AD

A

Asbjørn Grønli

Rådgiver

HK Link Digital markedsføring
R

Roar Knudsen

Rådgiver

Andre involverte

P

Petra Sestak

Reiselivssjef, Trøndelag Reiseliv

B

Bjørn Tore Hals

Markeds- og kommunikasjonssjef, Trøndelag Reiseliv

M

Marthe-Lise Trøen

Digital markedsfører, Trøndelag Reiseliv