Ny profil og lanseringskampanje for Trøndelag reiseliv
Den nye retningen skal vise frem regionen slik den faktisk er. Velkommen til Trøndelag.
Aktuelt byrå
Superponni
– Trøndersk er så mangt. Sammen med Trøndelag reiseliv har vi tatt tak i den trønderske ironien, underdrivelsen og den kjærlige syrligheten, for å finne en typisk og troverdig identitet. Målet er å få flere nordmenn og utenlandske besøkende til å oppleve Trøndelag, sier Tor Martin Norvik, kreativ leder i Superponni.
Trøndelag reiselivs oppgave er å drive kompetanse- og produktutvikling for næringa, og å få flere til bruke tid i regionen som absolutt er mer verdt enn en liten dopause underveis. Den nye visuelle profilen og språkdrakten skal skape interesse og synliggjøre hva Trøndelag har å by på.
Profilen og lanseringskampanjen er utviklet i tett samarbeid med kunden og partnere, og kan sees i digitale flater, sosiale medier, utendørs og på print fra april. Arbeidet er en del av en større strategi for å reposisjonere reiselivet i Trøndelag inn i en ny tid for reiselivs- og opplevelsesnæringa.
Andre involverte
Petra Sestak
Reiselivssjef, Trøndelag Reiseliv
Bjørn Tore Hals
Markeds- og kommunikasjonssjef, Trøndelag Reiseliv
Marthe-Lise Trøen
Digital markedsfører, Trøndelag Reiseliv
Stine Teigen
Sales and Marketing Coordinator, Trøndelag Reiseliv