Arbeider Rottefella blir Godfella De fleste nordmenn har et forhold til Rottefella. Ved hjelp av Harpun er den gamle slageren blitt superhipp, hevder de selv. Involve! for Rottefella, 27.november, 2008 Aktuelt byrå Involve! Involverte byråer Involve! Involverte C Camilla Jarem Annet S Simon Oldani Annet S stian bjørhovde Annet Roger Henriksen Annet Vis mer + TRY, Bleed og Snøhetta hedret for glimrende typografi Nyheter • redaksjonen Innvendig kollektivreklame sendte nytt norsk band til himmels på en snau uke Arbeider • Publicis Kitchen for JCDecaux Schempelett kampanje fra SpareBank 1 og Morgenstern Arbeider • Morgenstern Dystopisk musikkvideo fra OCFB Nyheter • Victoria Unnisdatter Asmerom Bratli Manyone løfter den internasjonale sportsmerkevaren MNSTRY til nye høyder Arbeider • Manyone for MNSTRY Bleed, OlssønBarbieri og TRY Design vinner priser i ADC 103rd Annual Awards Nyheter • redaksjonen Se flere artikler og arbeider