Roy Jacobsen og Facebook

Dinamo står bak Telenors nye reklamekonsept. Se første film her.

16802 7e0be original

I fjor høst valgte Telenor Dinamo som hovedbyrå. Resultatet har blitt en kommunikasjonsløsning som handler om rollen Telenor kan spille i folks liv for å få hverdagen til å flyte bedre.

Løsningen har fått navnet «Vi kaller det flyt» og tar opp folks todelte forhold til ny teknologi, skriver Dagens Næringsliv.

Dette er et helhetlig kommunikasjonskonsept, som vi håper kan vare i mange år fremover. Vi har tatt utgangspunkt i hvordan folk tenker om ny teknologi, både hvilken nysgjerrighet og positiv holdning de har, men også i den uroen mange føler for eksempel rundt hvordan de skal få den til å virke, sier tekstforfatter Ivar Vereide til DN.

Roy Jacobsen er hovedperson i første film, som begynner å gå på TV i dag. Kommende hovedpersoner er Jon Bing og Børge Ousland.

Team:

Tekstforfatter: Ivar Vereide, Henrik Hagelsteen

AD: Henrik Sæther.

Rådgiver: Anders von Krogh.

Prosjektleder: Ingunn Kristensen.

Byråprodusent: Tonje Østbye.

Produksjonsselskap: 4 1/2.

Regi: Marius Holst.

Produsent: Håkon Øverås.

CGI: Storm Studios

3D-modeller: Qvisten Animasjon og Toxic

Involverte byråer

58579 11676 original

Dinamo AS