Se! En helt normal kampanje for kirken!

Gjenåpningskampanjen for Den norske kirke omfavner «normalen».

JC Decaux Boards
Clear Channel Adshel

Etter pandemien inntraff, har vi det siste halvannet året gått gjennom noen enorme endringer. Vi har sluttet å klemme, unngått fest, konserter og større samlinger, blitt hjemme, jobbet hjemme, og holdt metervis med avstand.

Men den største endringen vi har gjennomgått er synet vårt på «normalen». Før pandemien, var et «normalt liv» synonymt med et kjedelig «A4-liv». Men i dag, halvannet år senere, er ikke normalen lenger kjedelig. Den er noe helt spesielt.

Kampanjen gikk på lufta dagen etter gjenåpningen, i blant annet boards, adshels, sosiale medier og i andre digitale flater.

Andre involverte

K

Kristine Ekeberg-Andersen

Seniorrådgiver, Kirkerådet

K

Kjetil Bondevik

Seniorrådgiver, Kirkerådet