Se! En helt normal kampanje for kirken!
Gjenåpningskampanjen for Den norske kirke omfavner «normalen».
Aktuelt byrå
Tante Randi Reklamebyrå
Etter pandemien inntraff, har vi det siste halvannet året gått gjennom noen enorme endringer. Vi har sluttet å klemme, unngått fest, konserter og større samlinger, blitt hjemme, jobbet hjemme, og holdt metervis med avstand.
Men den største endringen vi har gjennomgått er synet vårt på «normalen». Før pandemien, var et «normalt liv» synonymt med et kjedelig «A4-liv». Men i dag, halvannet år senere, er ikke normalen lenger kjedelig. Den er noe helt spesielt.
Kampanjen gikk på lufta dagen etter gjenåpningen, i blant annet boards, adshels, sosiale medier og i andre digitale flater.
Involverte byråer
Jonathan Vivaas Kiese
Fotograf og regi
Mathias Ertnæs
Filmfotograf
Mathias Theissen
Grade og Online
Bjørn Dahl
Medierådgiver
Camilla Guse
Medierådgiver
Alexander Thorstvedt
Music Supervisor
Andre involverte
Kristine Ekeberg-Andersen
Seniorrådgiver, Kirkerådet
Kjetil Bondevik
Seniorrådgiver, Kirkerådet