Annonser:
Det overordnede kommunikasjonsmålet til Skiforeningen er å knytte de gode Markaopplevelsene tettere til Skiforeningen - og gjennom dette nå det forretningsmessige målet på 65 000 medlemmer innen 2013. Kampanjen består av profilannonser og 2 aktiviteter som vi har kalt Finn og Vinn og Til og Fra.
Finn og Vinn:
Finn og Vinn er navnet på en aktivitet der to nye telt ble satt opp og gjemt i henholdsvis Nordmarka og Lillomarka.
Det ble lagt ut nye spor hver dag på Skiforeningens facebooksider, slik at folk kunne finne - og vinne - teltene.
Motivet bak Finn og Vinn var å aktivisere barnefamilier i høstferien, og ikke minst sparke i gang Skiforeningens facebooksatsning.
Til og Fra:
Tanken bak dette var å få folk til å gi bort et medlemsskap i Skiforeningen som julegave.
Det ble laget store og små annonser. I tillegg var Skiforeningen til stede under reåpningen av Holmenkollbanen 6. desember, hvor det ble delt ut solbærtoddy og Kvikk Lunsj til reisende.
4923-95a94-original.pdf
4961-ba882-original.pdf
4968-8f9d6-original.pdf
4971-272a8-original.pdf
4972-cef68-original.pdf
4974-bc262-original.pdf
4973-a2feb-original.pdf
4978-14ac2-original.pdf
4979-72ca9-original.pdf
4976-4dc68-original.pdf
Involverte byråer
Ernö