Snack hack sommeren

Gjennom pandemien har det oppstått en rekke trender, og en av disse passet perfekt til Hennig-Olsen.

Hennig Olsen Snack Hack

Hennig-Olsen ønsket å skape mersalg og drive trafikk til Norgesgruppens butikker. Sammen med JCP PRAD kastet de seg på en av de største mattrendene for tiden; snack hacking.

Gjennom en stor kampanje blir folk oppfordret til å slippe fantasien løs og gjøre sin favorittiskrem fra Hennig-Olsen enda bedre.

– Det er alltid gøy å jobbe med iskrem, og vi er imponert over en kunde som tør å oppfordre forbruker til å lage kremen av iskrem enda bedre. Å by på sin egen merkevare på denne måten vet vi krever mot, sier kreatør-duoen Øivind Kristiansen og Helge Svendsen.

Kampanjen går gjennom hele sommeren, og inneholder en rekke filmer, boards, AR-filter på Snapchat og et stort influencersamarbeid.

HOI adshel

Involverte byråer

95769 9dfb8 original
JCP PRAD
K

Kaja Spjelkavik

Grafisk Designer

V

Vivi Holtfodt

Webdesigner

M

Morten Vinje

Regissør

S

Salima Jobarteh

Innholdsprodusent

M

Martin Pira

Kreativ Leder

C

Christine Monsen

Rådgiver

41131 52b7c original

Storyline Studios Filmproduksjon og VFX

Helping Hands Motion Design

Carat Norge a.s Mediebyrå

42469 7cdc7 original

Isobar Norge AS Influensersamarbeid

Andre involverte

M

Marianne Høy Erikstad

Markedssjef i Hennig-Olsen