Hennig-Olsen ønsket å skape mersalg og drive trafikk til Norgesgruppens butikker. Sammen med JCP PRAD kastet de seg på en av de største mattrendene for tiden; snack hacking.
Gjennom en stor kampanje blir folk oppfordret til å slippe fantasien løs og gjøre sin favorittiskrem fra Hennig-Olsen enda bedre.
– Det er alltid gøy å jobbe med iskrem, og vi er imponert over en kunde som tør å oppfordre forbruker til å lage kremen av iskrem enda bedre. Å by på sin egen merkevare på denne måten vet vi krever mot, sier kreatør-duoen Øivind Kristiansen og Helge Svendsen.
Kampanjen går gjennom hele sommeren, og inneholder en rekke filmer, boards, AR-filter på Snapchat og et stort influencersamarbeid.
Involverte byråer
Kaja Spjelkavik
Grafisk Designer
Vivi Holtfodt
Webdesigner
Morten Vinje
Regissør
Salima Jobarteh
Innholdsprodusent
Martin Pira
Kreativ Leder
Christine Monsen
Rådgiver
Storyline Studios Filmproduksjon og VFX
Helping Hands Motion Design
Carat Norge a.s Mediebyrå
Isobar Norge AS Influensersamarbeid
Andre involverte
Marianne Høy Erikstad
Markedssjef i Hennig-Olsen