Start dagen med Thon

Frokost er en viktig del av hotellopplevelsen. Er frokosten god, blir resten av dagen litt bedre. Og nettopp dette er temaet i en ny kampanje for Thon Hotels.

Thon hovedbilde

Landets beste frokost

– Vi vet at mange velger oss på grunn av frokosten, sier Henriette Mikkelsen, Merkevareansvarlig i Thon Hotels.

– Hos oss er frokosten dagens viktigste måltid, og vi jobber hardt for å levere landets beste hotellfrokost. Vi benytter mye lokale råvarer og spesialiteter, og forsøker å gi gjestene våre matopplevelser som er unike fra hotell til hotell.

Da Thon Hotels ønsket å gjøre en kampanje rundt frokosten, henvendte de seg til Atyp.

– Uansett hva resten av dagen bringer, så går det litt lettere hvis magen din er fornøyd. Og det blir den jo etter en god frokost hos Thon, sier Art Director i Atyp, Kristoffer Reppen.

Med utgangspunkt i Reppens enkle filosofi, laget Atyp konseptet «God frokost. God dag». Første uttak av konseptet er et knippe filmer produsert av Aparent og regissør Kavar Singh.

Andre involverte

H

Henriette Mikkelsen

Merkevareansvarlig Thon Hotels

A

Andrea Mohus

Markedssjef Thon Hotels