Landets beste frokost
– Vi vet at mange velger oss på grunn av frokosten, sier Henriette Mikkelsen, Merkevareansvarlig i Thon Hotels.
– Hos oss er frokosten dagens viktigste måltid, og vi jobber hardt for å levere landets beste hotellfrokost. Vi benytter mye lokale råvarer og spesialiteter, og forsøker å gi gjestene våre matopplevelser som er unike fra hotell til hotell.
Da Thon Hotels ønsket å gjøre en kampanje rundt frokosten, henvendte de seg til Atyp.
– Uansett hva resten av dagen bringer, så går det litt lettere hvis magen din er fornøyd. Og det blir den jo etter en god frokost hos Thon, sier Art Director i Atyp, Kristoffer Reppen.
Med utgangspunkt i Reppens enkle filosofi, laget Atyp konseptet «God frokost. God dag». Første uttak av konseptet er et knippe filmer produsert av Aparent og regissør Kavar Singh.
Involverte byråer
Magnus Furset Post
Filmfotograf
Henrik Pedersen
Klipper og postprodusent
Jonathan Sigsworth
Musikk
Joakim Rissveds
Colorist
Andre involverte
Henriette Mikkelsen
Merkevareansvarlig Thon Hotels
Andrea Mohus
Markedssjef Thon Hotels