Kampanjen består blant annet av filmer til tv, kino og digitale kanaler. I filmene møter vi en av naboene fra Extras kommunikasjonsunivers, som denne gangen ramser opp hva han ønsker å grille.
– Pris er en av de viktigste driverne når det kommer til hvor man kjøper dagligvarer, men når det gjelder grillmat, så ser vi at utvalg er en viktigere driver enn ellers. Derfor vekter vi opp utvalget i årets grillkampanje, sier Christoffer Nergård, rådgiver i WAL.
Involverte byråer
Christoffer Nergård
Rådgiver
Maria Kathinca Nilsen Rydeng
Rådgiver media
Karoline Mikkelsen
Kreatør
Karen Marie Jerpseth
Designer
Mikkel Jørgensen
Mediaspesialist
Byll Casilang
Mediaspesialist
Johan Fredrik Bødtker
Foto
Steffi Van den Branden
Produsent / prod.leder
Marthe Wendelborg
Koordinator
Madicken Langvad
Post produsent
Bianca Rudolph
Grade
Christian Vårdal
Online
Maren Nordgård
Post produsent
Peder Hammersborg
Lyd
Jonas Aarø
Klipp
Andre involverte
Petter Fagerlund
Musikk