Tid til livet

Det nye kommunikasjonskonseptet til Farris minner oss på å nyte de små ting i livet litt oftere

13471 5f15b original

Farris unner folk flest det gode i livet og oppfordrer alle til å ta seg tid.

Vi har stort sett alt vi trenger, men nyter sjeldent det vi har i nærheten. Konseptet fremhever de enkle tingene som kan gi oss mer glede i hverdagen, om det er å gripe mulighetene som byr seg i parken, hengekøya eller på bussholdeplassen, forteller Nicolay Bruusgaard, kommunikasjonssjef Ringnes.

Farris har på mange måter lært nordmenn å drikke vann. Spesielt de siste 25 årene gjennom design, kommunikasjon og innovasjon. Med det nye konseptet legger Farris nå vekt på at det er sunt og godt å ta seg tid til å nyte litt iblant, og at Farris kan være deltagende i denne nytelsen, sier Bruusgaard.

Kampanjen består av film, annonser, radiospotter, utendørs og ad-screens. Den er utviklet i samarbeid med McCann, One Big Happy Family, fotograf Morten Borgestad og Verdens Sterkeste Mann.

Team hos Farris: Joakim Sande, Torstein Drogseth, Guro Jahre Lund

Team hos McCann: Martin Thorsen, Torbjørn Kvien Madsen, Mirka Härkönen, Elisabeth Søråsen, Beril Holte Rasmussen, Terje Banken

Filmproduksjon: One Big Happy Family

Produsenter: Helene Hovda Lund og Mone Mikkelsen.

Regi: Johan Skog

Radio: Verdens Sterkeste Mann ved Sigmund Falch

Foto: Morten Borgestad

Involverte byråer

Mc Cann Logo blue

McCann Oslo