Vær forberedt på overraskelser
Det er ingen overraskelse at Per Høj har laget en kampanje for Storebrand forsikring. Storebrand driver jo med forsikring og Per Høj er deres byrå. Overraskelse er mer temaet, og det er muligens litt overraskende. Eller kanskje ikke.
Aktuelt byrå
Per Høj
I den nye filmen (som egentlig er tre), møter vi to mennesker og en blomsterpotte som møter hverandre på tre forskjellige måter. Filmene er bygget opp likt, men har forskjellige avslutninger.
– Høl i huet. Ingen ser jo på reklame i mer enn tre sekunder så da vil ingen få med seg at filmene tar forskjellige vendinger, sier sikkert og ikke overraskende mange eksperter.
– Kanskje noen ser lenger, sier Per Høj.
Filmene skal blant annet vises før, under og etter The Voice hver fredagskveld i seks uker fremover.
I tillegg til å gå på tv, vises varianter av filmene på internett og utendørs. På radio overraskes også folk med én situasjon som tar tre vendinger. Kanskje blir det flere uttak også? «Det var da veldig til overraskelser! Jeg kan ikke vente!» tenker sikkert (eller muligens) noen. Disse får bare forberede seg så godt de kan.
Den oppmerksomme seer vil også legge merke til Storebrands nye logo og grafiske profil, utviklet av Knowit Experience «Er de SÅ flinke på design? Det var overraskende» tenkte kanskje du. Creuna har blitt til Knowit, vet du, så det er ikke overraskende i det hele tatt.
Overraskelser 1
Overraskelser 2
Overraskelser 3
Involverte byråer
Håkon Fretheim
Rådgiver
Torfinn Sundem
Designer
Beate Tangre
Produsent
Amelie Arnestad
Produksjonsleder
Magnus Flåto
Filmfotograf
Erik Teigland
VFX
Lisa Skram Haktorsen
Client Services Director
Eskild Trulsen
Activation Lead
Mona Langeland
Digital Lead
Andre involverte
Charlotte Hillestad
Ansvarlig hos kunde
Paulina Hultberg
Ansvarlig hos kunde