Varm kampanje fra WAL

Lanserer varmepumper fra Mitsubishi Electric på det nye kommunikasjonskonseptet «Teknologi man føler».

Presentasjon 3x
Presentasjon 2 kopi
Mitsubishi helside VG 10xx

Mitsubishi Electric er markedsledende på varmepumper i Norge og leverer inneklimaløsninger som gjør at du får det både bedre og varmere hjemme.

Etter litt korona-utsettelser er endelig kommunikasjonskonseptet «Teknologi man føler» live i trykte og digitale flater. Med Pål Laukli på foto og termografi mener vi resultatet er både varmt og tydelig.

– Mitsubishi Electric har lenge hatt de tøffeste varmepumpene på markedet. Kjempegøy å hjelpe de å bevise det, sier Ola og Kristian til KF.

Involverte byråer

Tinagent logo
Tinagent Foto og film
P

Pål Laukli

Fotograf

M

Mathias Ingvoldstad

Fotoassistent

C

Cathrine Sigurdsen

Prosjektleder