Varm kampanje fra WAL
Lanserer varmepumper fra Mitsubishi Electric på det nye kommunikasjonskonseptet «Teknologi man føler».
Aktuelt byrå

WAL (We Are Live)



Mitsubishi Electric er markedsledende på varmepumper i Norge og leverer inneklimaløsninger som gjør at du får det både bedre og varmere hjemme.
Etter litt korona-utsettelser er endelig kommunikasjonskonseptet «Teknologi man føler» live i trykte og digitale flater. Med Pål Laukli på foto og termografi mener vi resultatet er både varmt og tydelig.
– Mitsubishi Electric har lenge hatt de tøffeste varmepumpene på markedet. Kjempegøy å hjelpe de å bevise det, sier Ola og Kristian til KF.
Involverte byråer

Kaja Isnes
Design
Astrid Øen Olsen
Design
Jenny Hauge Waters
Prosjektleder
Pål Laukli
Fotograf
Mathias Ingvoldstad
Fotoassistent
Cathrine Sigurdsen
Prosjektleder