Vidunderpost Fra Redd Barna

Redd Barna gir noe tilbake til de som velger å donere penger til organisasjonens arbeid.

1 gavepakke annonse google ads bredde
2 map mockup
4 postkort mockup
3 ekstrakort

Det er rett før sommerferien 2020. Koronaen herjer verden, vi ble alle tvunget til å holde avstand fra de vi er glad i og mange barn fikk kjenne på isolasjon, redsel og usikkerhet.

Vidunderpost-teamet ville lage et konsept som kunne gi noe tilbake til de som velger å donere penger til Redd Barnas arbeid. Det var da tanken rundt et produkt som både kunne glede barna til de som donerer penger og på samme tid hjelpe de mest sårbare barna i Norge og resten av verden dukket opp. Les mer om Vidunderpost her.

– Vi utarbeidet en skisse, testet produktet ut i liten skala og tok deretter raskt kontakt med byHands for å se på muligheten for nok et samarbeid. Design og illustrasjonsduoen Darling Clementine hadde det visuelle uttrykket vi ønsket, og Ingrid og Tonje falt for produktet vårt og ga det en vakker identitet, en perfekt match, sier Luca Kleve-Ruud i Redd Barna.

5 pass01
5 pass03
6 pass02
6 pass02

Alt det digitale innholdet og løsningene er laget inhouse i Redd Barna av Vidunderpost-teamet.

Bare 20 dager etter lansering har Vidunderpost, i tillegg til meget gode resultater, allerede mottatt fantastiske tilbakemeldinger fra besteforeldre som har utført oppgaver sammen med barnebarna og foreldre som forteller om at barna har satt stor pris på dette. Årets julegave til barnet som har alt?

Involverte byråer

Byhands illustration agency logo
byHands
D

Darling Clementine

Design og illustrasjon

Involverte

L

Luca Kleve-Ruud

Prosjektledelse / ide / utvikling / nettside hos Redd Barna

H

Henning Kjølgård

Prosjektledelse / ide / utvikling / nettside hos Redd Barna