– Lag på lag med godt handverk
Identitet- og motiondesigner i Bielke&Yang, Håvard Bergo, presenterer noen av sine favorittidentiteter fra inn- og utland.
BIO
Håvard Bergo er en designer frå Eksingedalen, ein liten fjelldal på Vestlandet. Han jobber med identitet og motion i Bielke&Yang, der han starta i mars i år. Før det jobbet han i TRY Design.
– Takk for stafettpinnen og fine ord, Kristoffer! Og takk for at du satt Eksingedalen på kartet <3 Og stilig at du har blitt prest:—)
Fortell om én eller flere norskproduserte jobber du er glad i
– Starter med identiteten Heydays/Goods gjorde for O. A. Devold. Kjem langt med få virkemiddel så lenge handverket sitter, og det gjer det absolutt her. Syns identiteten kler produktene på ein fin måte, med fargepaletten og dei nydelige bildene til Lasse Fløde.
– Vil og skryte av arbeidet OlssønBarbieri gjorde for Stereoscope Coffee Roasters I fjor. Karakterfull og sjarmerande typografi, fine små detaljar som dei små info-illustrasjonane, og ein pakning som du rett og slett berre får lyst å ta på. Lag på lag med godt handverk. Pluss for veldig digg unboxing-video. Kjedelig at den ikkje kan bestillast til Norge :—(
– Har og lyst å trekke fram dette kunstverket av ein musikkvideo laga av Bendik Finborud. Nesten 2000 akrylmaleri, håndmalt bilde for bilde. Det er stop motion tatt til et nytt nivå, og fortener meir oppmerksomhet.
Nevn et eller flere inspirerende internasjonalt/utenlandsk arbeid du gjerne skulle ha lagd selv
– Identiteten for OJI Sushi, designa av Seachange frå New Zealand! Oji (onkel på japansk) er personifisert i ein morsom sushirull-karakter, og er det bærande elementet perfekt balansert med bold bruk av typografi. Karakteren er enkel, men uttrykket, variasjonen i bruken og paringa med typografi gjer at ein ikkje blir lei. Lett å bli glad i og lett å hugse.
– Institute of Design av Collins. Identiteten bygger på seks enkle og abstrakte former som blir brukt gjennomgåande for å skape typografi og ikon. Tar og i bruk teknologi på ein fin måte, fra generative verktøy til projiserte animasjoner og hovereffekter på nettsida. Interessant kor kjapt identiteten går frå å være ganske kaotisk og abstrakt til å bli noke som er mulig å tyde.
– Til slutt vil eg skryte av motionarbeidet nederlandske Studio Dumbar gjer for Utah Jazz. Dei fortsetter å innovere i motion-faget, digger denne rare miksen mellom 2D og 3D. Dynamikken frå sporten og rytmen fra jazzen, perfekt!
Hvem vil du sende stafettpinnen videre til, og hvorfor?
– Eg kaster stafettpinnen i retning TRY Design, til flinke Andreas Bjørkeng Sogn som eg virkelig savner å jobbe med! Han har alltid mange bra referanser på lur, så e berre å gleda seg til å sjå ka han drar opp av referansehatten sin:—)