Fasett blir større

Kommunikasjonsbyrået Fasett har ansatt Siri Melberg. Hun har lang og allsidig erfaring både som rådgiver på byråsiden og som markedsdirektør på kundesiden.



Siri Melberg har mer enn 15 års erfaring fra arbeid med ledende, velkjente merkevarer. Blant annet som markedsdirektør og deretter innovasjons- og merkevaredirektør i Synnøve Finden, med ansvar for Synnøve, Den Stolte Hane, Sørlandschips, Tropicana og Peppes.

Hun har også ti års erfaring som konsulent hos både Strømme Throndsen Design og SDG, hvor hun jobbet med kjente merkevarer som Tine, Bravida, Kjus, Orkla, Telenor, Entra Eiendom og Sørlandschips. Melberg har det siste året vært rådgiver i Los & Co i Oslo. Hun begynner som rådgiver i Fasett i august.

Sterkt miljø.
Hun er utdannet ved Handelshøyskolen BI og har i tillegg en MBA i merkevareledelse fra Norges Handelshøyskole (NHH).

– Fasett er et faglig sterkt miljø som jeg har fulgt over lengre tid. Byrået har en ledende posisjon regionalt og er i vekst nasjonalt. Jeg tror min kompetanse kan passe godt inn i forhold til Fasetts eksisterende kunder og også selskapets ambisjoner om fremtidig vekst. Jeg ser frem til å bli bedre kjent med gjengen i Fasett og skape resultater for våre kunder, sier Siri Melberg.

Fjær i hatten.
– For Fasett er det en fjær i hatten at Siri velger å si ja til å bli med oss. Med Siri på plass blir vi ganske enkelt enda bedre på rådgiving, innen design, kommunikasjon og merkevarebygging. Vi gleder oss, sier daglig leder Pål Hjorth Berge.