Lærdom fra klovnefisken

Kristiansandsbyrået Fundament Reklame har samlet tanker og egen erfaring i en bok de kaller «Hva kan vi lære av klovnefisken og tyve andre vink til å lage kommunikasjon som selger.»

6042 96eb6 original
6043 63805 original
6044 221fc original
6045 e3eac original
6046 279b6 original

– Vil vil minne oss selv og våre kunder på at ingen har fasiten til hvordan man lager kommunikasjon som selger. Heller ikke Fundament.
I boken har vi samlet 20 vink på emner vi mener er viktige for å skape kommunikasjon som selger, i dag og i årene som kommer, forteller kreativ leder Christian Bråthen-Nordland.

Ikke gamle bragder.
Fundament Reklame ble startet opp på begynnelsen av året av en rekke veteraner fra Gevir/Dale + Bang, og utgjør følgelig et nytt reklamemiljø i sørlandsbyen.

– Vi som jobber i Fundament har mange års erfaring med å lage kommunikasjon som selger. Men Fundament er nytt. I «Hva kan vi lære av klovnefisken og tyve andre vink til å lage kommunikasjon som selger» har vi derfor valgt å ikke vise gamle jobber. Vi er stolte av alle jobber vi har levert. Samtidig er vi ydmyke nok til å innrømme at vi hittil ikke har levert jobber på nivå med de aller, aller beste i verden. Dit vil vi nå og boka er ett steg på den veien, sier Bråthen-Nordland.

– Boken er vårt visittkort, et verktøy og en inspirasjonsbok for kunder og elever fra kreative skoler.

Pål Wehus fra Fundament har stått for tekst og layout til boka.
«Hva kan vi lære av klovnefisken og tyve andre vink til å lage kommunikasjon som selger» har et førsteopplag på 1500 eksemplarer.