Sølvfisken til Hafslund

Filmen «Hva er det verste som kan skje?», laget av Try og Bacon OSL for Hafslund, vant årets første sølvfisk.

9203 426b6 original

TV 2s månedlige reklamefilmkonkurranse har gått tilbake til startstreken. Hafslunds «Hva er det verste som kan skje»-scenario fenget juryen. Filmen er del av en informasjonskampanje som skal motivere det norske folk å lære mer om el-sikkerhet og informere om hvordan man med noen enkle grep kan redusere faren for brann i hjemmet.

Slik lyder dommen fra juryen:

«Filmen greier å snakke om strøm på en sjarmerende og overraskende, og ikke minst relevant måte. Den er i tillegg meget velprodusert og har høy underholdningsverdi. Ikke dårlig med tanke på at produktet er noe så generisk og selvfølgelig som strøm. Vi gratulerer!»

Teamet bak:

Tekstforfatter:Jørgen Bøhle Bakke
AD: Ester Hjellum
Konsulent: Lars Mitlid
Prosjektleder: Marte Heiersted

Produksjonsselskap: Bacon OSL
Regissør: Martin Werner
Produsent: Magne Lynger
Annonsør: Hafslund
Annonsørkontakt: Per Barth-Hansen, Anne-Line Ottesen