SMFB Dinamo vokser på innhold

SMFB Dinamo ansetter Carolina Skajem. – Vi ser en økende etterspørsel etter strategisk innhold.

Carolina Skajem
SMFB Dinamo satser videre på innhold og har ansatt Caroline Skajem som rådgiver. Foto: SMFB Dinamo.

– Etter sammenslåingen av SMFB og Dinamo begynner vi å bli helt komplette på å levere alt innen innhold som kundene etterspør, sier Hølje Tefre, CEO i selskapet. – I takt øker etterspørselen og vi trenger flere kloke hoder. Her passer Carolina inn som hånd i hanske.

Carolina Skajem har en Master of Science fra University of Westminster i Digital Markedsføring og en Bachelor fra BI i Markedsføringsledelse med fordypning i digital markedsføring. Bakgrunnen hennes gir en rådgiver som kan se helheten av strategi, digitale løsninger og godt innhold.

– Moderne konsumenter trenger godt innhold, det er ingen vei utenom. Den som kan levere riktig innhold, på rett sted og til rett tid er den som står igjen som vinneren, mener Tefre.

– Carolina er en digital innfødt og kommer med sterk kompetanse på sosiale medier og digitale plattformer, selv rett fra skolebenken.

Har gledet seg lenge

Hun har hatt et godt øye til Dinamo lenge, og fikk jobben mens hun ennå studerte i London.

– Jeg har gledet meg lenge til å komme i gang. Til å begynne å bruke ferdighetene og kunnskapen jeg har tilegnet meg gjennom utdanningen min og tidligere arbeidserfaring, forteller Carolina.

– Dybden og bredden av kompetanse på huset er veldig spennende, og jeg har allerede fått bidra på alt fra krisetrening og kreative kampanjer. Det er en god læringskultur å komme inn i og folkene har vært veldig imøtekommende.