To nye til Edge Branding

Elina Sheikh (37) er ansatt som Performance Marketing spesialist, mens Gina Olsen (42) er byråets nye rådgiver/prosjektleder og markedsfører.

Elina Yvonne Gina
Fra venstre: Elina Sheikh, Yvonne Aasbø og Gina Olsen.

I januar ble det kjent at at Jeppe Gjesti hadde gått fra TRY til Edge Branding. Nå forteller Porsgrunns-byrået om ytterligere to nyansettelser.

– Rekruttering er krevende, men samtidig morsomt. Spesielt når det kulminerer med to så solide, nye medarbeidere som i dette tilfellet, sier daglig leder Yvonne Aasbø.

– Svært mange gode søkere er samtidig en bekreftelse på at vi er et attraktivt byrå. Det er selvfølgelig tilfredsstillende og gøy.



Byrået, som holder til i Powerhouse Telemark, har denne gangen styrket laget med to medarbeidere: Elina Sheikh (37) er ansatt som Performance Marketing spesialist, Gina Olsen (42) er byråets nye rådgiver/prosjektleder og markedsfører.



«The Digital Marketing Ninja»



Det er Elina, opprinnelig fra København, som ofte er blitt denne benevnelsen til del, ifølge byrået. Hun har blant annet jobbet for BliVakker.no og Brandsdal Group, der hun har vært i ni år.


– Jeg var gira på å prøve noe nytt, en jobb der jeg kunne bruke og videreutvikle min analytiske evne og strategiske kompetanse til å skape effektive kampanjer. Jeg har allerede fått jobbet med kunder fra en rekke forskjellige bransjer. De har alle sine unike utfordringer og behov, noe som gjør jobben både spennende og variert, sier Elina Sheikh.



På andre siden av bordet

Gina Olsen har jobbet som markedsansvarlig i flere år og har samarbeidet tett med byråer. Den nye stillingen innebærer et skifte fra kunde- til byråsiden, noe hun lenge har vært fristet til å prøve. Hun gikk fra Sandefjord Bredbånd til sin nye stilling i Edge Branding.

– Jeg har savnet et fagmiljø for sparring og deling av ideer og kompetanse, og etter flere års pendling til Vestfold, ønsket jeg å jobbe og bygge nettverk i Grenland. Den ledige stillingen «sjekket av» på alle punkter. Jeg liker å sjonglere mange baller. Det passer bra i rollen som prosjektleder og rådgiver, sier Gina, som allerede er engasjert som innleid markedsjef til Cranemaster og Esso Energi, under Edge Branding sitt konsept «marketing for hire». I tillegg leder hun flere nettsideprosjekter, blant annet for Laugstol og Sjekkpunkt.


– Vi kunne ikke vært mer happy. Det var tilfredsstillende å få disse signaturene på plass, og vi har gledet oss til at Gina og Elina skulle begynne. Begge er positive, sosiale, strukturerte og svært kompetente. De leverer allerede langt over forventning, så dette er gull, ikke minst for kundene våre, sier Yvonne Aasbø.