Som KF-medlem får du eksponering på Kreativt Forum og i vår byråguide, faglig inspirasjon og sosialt påfyll, i tillegg til praktisk informasjon om juridiske avtaler og bransjestandarder.
Columbus Hjelpetelefon for litt frustrerte IT-konsulenter
Sendt inn av
Hyper
Kunde
Columbus Norge
Columbus Norge er et av landets minst kjente store IT-konsulentselskap. De opplever kraftig vekst og trenger derfor flere gode digitale hoder som kan styre store kunder og enda større, komplekse prosjekter. <br /><br />I dag er Columbus Norge 150 ansatte, men ønsker å bli flere. Fort. Faktisk 40 nye ansatte før utgangen av 2021. Utfordringen er bare at det er vanskelig å tiltrekke seg de beste folkene i en presset konsulentbransje, særlig når få av de aktuelle kandidatene har hørt om deg.<br /><br />Innsikt viste at mange i bransjen ofte slites ned av andre, mer byråkratiske oppgaver enn de som handler direkte om jobben, samt at relativt mange holder døren åpen for "det riktige tilbudet". Så vi bestemte oss for å hjelpe alle disse muligens misfornøyde konsulentene i bransjen – og samtidig også hjelpe Columbus selv. Vi lanserte Columbus sin egen hjelpetelefon for litt frustrerte IT-konsulenter.