Det skal godt gjøres å spise bare én

52103 5e66f original
52106 ae3cd original
Sendt inn av
Per Høj
Kunde
Orkla Confectionery & Snacks
Medieplassering
Youtube, Facebook, Snapchat
«Det skal godt gjøres å spise bare én» er ti reklamefilmer med tydelige referanser til vitseprogrammer fra 90-tallet. Filmserien består av korte episoder, teasere, programpromoer og best-of’s, på samme måte som andre, ordentlige tv-programmer. Seerne blir kjent med programleder-Arild, hans sidekick, Kjegla, og gjester som Kjetil Grotland. Alle vitsene som fortelles og utfordringene som gjennomføres handler om at det skal godt gjøres å spise bare én. Sosiale medier ble brukt for å bygge programleder-duoens kjendisstatus, engasjere folk som likte eller hatet kampanjen, drive trafikk til Viafree-landingssiden, og invitere til posesignering på Storo Storsenter.

Bidragsytere

  • Mads Rønold
    Annet (må beskrives)
  • Ida Skårholen
    Ansvarlig hos kunde
  • Patrik Bergfjord
    Planner
  • Eiliv Gunleiksrud
    Grafisk Design
  • Sofia Hasselberg
    Ansvarlig hos kunde
  • Ellinor Larson
    Grafisk Design
  • Vilhelm Camillus Paus
    Konsulent
  • FUS!
    Produksjonsbyrå
  • Nanna Grønli
    Prosjektleder
  • Morten Borgestad
    Regissør
  • Glenn Huth Mæland
    Producer
  • Per Ottar Grotle
    Ansvarlig hos kunde
  • Øyvind Waage
    Annet (må beskrives)
  • Philip Lindberg
    Ansvarlig hos kunde
  • Sebastian Ludvigsen
    Fotograf
  • OMD
    Annet (må beskrives)