Som KF-medlem får du eksponering på Kreativt Forum og i vår byråguide, faglig inspirasjon og sosialt påfyll, i tillegg til praktisk informasjon om juridiske avtaler og bransjestandarder.
Stena Line relanserte i høst konseptet “Partybåten”. De ville ha oppmerksomhet på Facebook og få gamle og nye venner om bord på skuta.
Partybåten er glamorøst på en litt cheesy måte, det er guilty pleasures og det er god stemning, beregnet på folk mellom 20 og 40.
Nostalgitripping er en felles hobby for de fleste mellom 20-40, og Stena Line inngår ofte i den nostalgitrippen (med underholdning som Boney M og Dr. Bombay) Det gjør også billig bugg, pizzafyll, Mot i brøstet og gameshows. Derfor lagde vi “Er du klar for party på partybåten-quiz”, en hybrid mellom 90tallets gameshow og internett i 2017.
Filmene skulle representere båten, et upretensiøst fristed der man har det gøy.
Man svarte på relevante spørsmål og kunne (hvis man var smart) vinne billetter. I tillegg fikk man servert Stena Lines USP'er som utømmelig buffet, spa og uendelige shoppingmuligheter.
Kampanjen bidro til at billettsalget hadde en økning på 25% i forhold til samme periode i fjor. Sesong 2 starter i disse dager.