For the love of God, please skip the ad!!

Sendt inn av
TRY
Kunde
Canal Digital
Medieplassering
YouTube m. flere
I november 2018 fikk alle Canal Digital-kunder tilgang til Netflix, og Canal Digital ville derfor fortelle om dette på en engasjerende måte i sann Netflix ånd. Vi valgte derfor å tolke ideen om at Canal Digital bringer deg nærmere Netflix...ganske bokstavelig. Ved å bruke Skip formatet på YouTube pre-rolls, fant vi en ny og kreativ måte å torturere karakteren fra hovedfilmen på. 80% av seerne lot være å skippe filmen, og hele 48% så den helt ferdig.

Bidragsytere

  • Caroline Riis
    Tekstforfatter
  • Eirik Sørensen
    Art Director
  • Catharina Kokkim
    Konsulent
  • Vilje Mohn
    Prosjektleder
  • Camilla Herland
    Ansvarlig hos kunde
  • Anna Pradzynska
    Ansvarlig hos kunde
  • Magne Lyngner
    Producer
  • Mari Grundnes Paus
    Producer
  • Matias Rygh
    Regissør
  • Mathias Eriksen
    Regissør
  • Andreas Bjørseth
    Filmfotograf
  • Pål Schultz
    Annet (må beskrives)
  • Tone Ulvestad Hordnes
    Ansvarlig hos kunde
  • Eli Mari Sandal
    Annet (må beskrives)