Juleutekinoen som tok stria ut av jula

44067 28a1c original
Sendt inn av
Geelmuyden Kiese
Kunde
Norwegian Property AS / Aker Brygge
Medieplassering
Egne utendørsflater, filmplakater, boards, båtskur, D2, Facebook, Instagram
Julen 2017 inviterte Aker Brygge til utekino, der stemningen fra kjente og kjære julefilmer fikk de besøkende til å roe ned og avlyse julestria. I et rikelig illustrert univers viste vi frem hvordan julefilmene, på sine helt egne måter, tar stria ut av jula. Det nære samspillet mellom idé og visuelle elementer var avgjørende. Streken fristet dessuten målgruppen til å delta i trekningen om en filmatisk New York-tur. Casepresentasjon: se URL

Bidragsytere

  • Kristoffer Hunstad
    Art Director
  • Theis Roksvåg Pedersen
    Tekstforfatter
  • Magnus Lunde Engen
    Illustrasjon
  • Synne Flaa
    Grafisk Design
  • Per Øyvind Weum
    Annet (må beskrives)
  • Eva Sannum
    Kreativ leder
  • Haakon Forren
    Annet (må beskrives)
  • Mim Stang
    Ansvarlig hos kunde
  • Thomas Nygård
    Ansvarlig hos kunde