Kommunestyre- og fylkestingsvalg 2011

Sendt inn av
Bates United AS
Kunde
Kommunal- og regionaldepartementet
Medieplassering
TV2Zebra, TV Norge, FEM, MAX, TV3, Viasat 4, Discovery, TLC, National Geografic Channel, Youtube, stemmingsrapport.no
Målet for kampanjen var å nå ut med tilstrekkelig faktainformasjon om valget, og øke velgernes kunnskap om hvem som kan stemme, hvor, når og hvordan + forhåndstemming. Målgruppen var alle velgere, med førstegangsvelgere mellom 18 og 21 år som prioritert gruppe.

Bidragsytere

  • Lars Holt
    Art Director
  • Tor Anton Bjørge
    Konsulent
  • Harald Eia
    Regissør
  • Bård Tufte Johansen
    Tekstforfatter
  • Stina Greaker
    Producer
  • Geir Modum
    Konsulent
  • Vibeke Himberg-Larsen
    Prosjektleder
  • Ragnhild Indreeide
    Ansvarlig hos kunde