Kubota - Hvordan gjøre en traktor kjent

Sendt inn av
Nova Vista
Kunde
Nellemann Machinery
Hovedmålet til Nellemann Machinery i 2021 var å opprettholde en solid videre drift uten spesielle vekstambisjoner. Videre var noen målene som følger:<br />• Opprettholde markedsandelen på 2 prosent<br />• Holde omsetningen jevn uten vekstambisjoner i 2021<br />• Bli oppfattet som en annerledes aktør i bransjen<br />• Sikre oppmerksomhet via<br />utradisjonell markedsføring (sammenlignet med bransjestandarden)<br /><br />LØSNING<br />For å sikre oppmerksomhet, og salgsutløsende aktiviteter, tok vi kontakt med en av landets<br />største realitykjendiser – nemlig Petter Pilgaard. Bakgrunnen for valget var hans «overgang» fra et liv i sus og dus med champagne og fest til en hverdag bestående av fysisk arbeid, tunge anleggsmaskiner og et stabilt forhold.<br />Sammen ble vi enige om å etablere Pilgaard Maskin i samarbeid med Kubota.

Bidragsytere

  • Espen Hermansen
    Daglig leder
  • Petter Gjelsnes
    Leder PR og content
  • Espen Ferbu
    Senior rådgiver
  • Silje Bekkelund
    Prosjektleder
  • Kenneth Lauveng
    Grafisk designer
  • Anders Nordermoen
    Produsent