Local heroes of Norway: Flyhalevalgkampen

Sendt inn av
Kitchen/ NewWork
Kunde
Norwegian
Medieplassering
Regionale aviser, plakater
Viktig! Jobben har et fysisk vedlegg (avis/bok) der man kan se annonser/postere bedre enn man kan på casefilmen. ---------- På samme tid som Norwegian blir en stor internasjonal aktør med et europeisk rekordoppkjøp på 222 nye fly, mister flyselskapet preferanse regionalt i Norge. Denne kampanjen hadde som mål å snu denne trenden og etablere Norwegian i den norske folkesjela - som flyselskapet som virkelig representerer Norge og nordmenn. En posterkampanje ble laget for hver av de nominerte. Man designet plakater fra perioden de ulike nominerte hadde sine glansdager og virke.

Bidragsytere

  • Per Erik Jarl
    Art Director
  • Christian Hygen
    Tekstforfatter
  • Håkon Stensholt
    Grafisk Design
  • Marianne Sæther
    Grafisk Design
  • Rune Roalsvig
    Konsulent
  • Ellen Sørnes
    Prosjektleder
  • Victoria Birkelund
    Prosjektleder
  • Trigger
    Annet (må beskrives)
  • Britt Skjeppestad og Kaia Furumo
    Ansvarlig hos kunde
  • Karina Ullensvang, Christine Betten, Bjørnar Thorsen og Tina Rygh
    Annet (må beskrives)