TINE isTe - offisiell sponsor av tørste øyeblikk

Sendt inn av
LOS&CO
Kunde
Fellesjuice
Medieplassering
Event
Konseptet til TINE isTe er: Offisiell sponsor av tørste øyeblikk. I sommermånedene kan vi i enkelte perioder få temperaturer fra 20 - 30 grader, og i varmen blir vi tørste. Vi kjørte derfor en værkampanje på nett gjennom sommeren hvor vi hver dag sponset folket med TINE isTe hvis temperaturen oversteg 20 grader. Var man tidlig ute kunne man sikre seg en sponset iste som kunne hentes ut på Narvesen og 7-eleven. Over 12.000 iste ble sponset i perioden. Som en avslutning på kampanjen plasserte vi ut 2 store isblokker (2x1 meter formet som en TINE isTe boks) fylt med TINE isTe på torget ved Sentralbanestasjonen og på Aker Brygge ved Nesoddfergene. De ble plassert ut tidlig på morgenen, og etterhvert som solen smeltet isen kunne forbipasserende plukke ut en iskald og leskende TINE isTe fra isen. Kreativiteten ble etterhvert stor for å slukke tørsten raskest mulig med en iskald iste - noe vedlagte casefilm viser.

Bidragsytere

  • Ellen M. Fougner
    Konsulent
  • Marit Rui
    Art Director
  • Hans Christian Grønn
    Tekstforfatter
  • Martine Bougaran/Nina Gilhoff
    Prosjektleder
  • Hege Blom Thorsen
    Ansvarlig hos kunde
  • Erik Andreas Christensen
    Annet (må beskrives)
  • Nova Vista
    Produksjonsbyrå