Pimp my campingvogn

Arbeid av Suburbia

Coca-Cola har i samarbeid med MTV og vinternettstedet Friflyt lansert pimpyourcampingvogn.no, der din slitne gamle kan fjonges opp som ny. Suburbia står bak.

Dette er en kampanje som er eksklusiv for Coca-Cola i Norge. Reglene er enkle, forklarer AD Jarle Hetland Bjørlin

–– Registrer deg på siten og forklar hvorfor akkurat du eller dere fortjener en full styling av den muliens litt slitne campingvogna di/deres. De fem deltakerne med den beste begrunnelsen blir plukket ut av en jury. Etter dette må hver å en av disse skaffe flest stemmer. Sosiale medier rager skyhøyt her!

Om kampanjen ellers forteller han:
–– Just Cruzin Produksjons mekker den fysiske opplevelsen rundt om i fjellheimene. TV-spotter kommer på MTV, sier Bjørlin.

www.pimpyourcampingvogn.no

AD: Jarle Hetland Bjørlin
Tekst: Camilla Watz Johannessen
Konsulent: Jarle Ring
Prosjektleder: Jannicke Thoresen
Ansvarlig hos kunde: Trude Alnæs og Eirik Bryn
Web: Mediafront
Foto: Håvard Schei
Musikk: Soundie

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.